وبـــــــلاگــــــــــ بــــــــالـــــا تـــــــــــــــــر
به وبــــلــاگــــــ بـــــــالـــاتــــــــر خــوش آمـــدیـــد
x7chat یک اسکریپت متن باز و رایگان می باشد که با استفاده از آن میتوانید یک چت روم فوق العاده با امکانات فراوان راه اندازی کنید.این سیستم دارای مجوز GPL می باشد و به صورت رایگان عرضه می شود.از شاخصه های بارز این اسکریپت قدرت بارگیری بالا می باشد.




تاریخ: 4 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط mahdi
اگر شما نیز جزء وب مستر ها باشید ، حتما تا کنون موارد بسیاری پیش آمده است که قصد انجام تغییراتی در سایت خود داشته و همیشه آنها را نیز به طور آنلاین و در بانک اطلاعات هاست خود انجام می داده اید . این روش دو عیب عمده دارد یکی اینکه در صورت آشنا نبودن کامل ، امکان انجام تغییرات اشتباه افزایش یافته و ممکن است که سایت شما با مشکلات کلی مواجه شود و دوم اینکه انجام تغییرات در این روش ممکن است باعث به وجود آمدن وقفه هایی در فعالیت کاربران آنلاین شود که هرجه بازدید از یک سایت بیشتر باشید ، این عیب خود را بزرگ تر می نمایاند .

USB Webserver نام نرم افزاری است حرفه ای که با نصب بر روی ویندوز شما وب سرور Apache ، بانک اطلاعاتی MySQL و PHP که دربرگیرنده ی PHPMyAdmin نیز می باشد را در اختیارتان قرار می دهد تا به سادگی نسخه ی آفلاین سایت خود را در کامپیوتر شخصی تان بالا آورده و با دست باز اقدام به انجام تغییرات مختلف در آن نمایید ، بدون آنکه هیچ گونه نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات اصلی و یا عدم دسترسی کاربران سایت به محتوای آن را داشته باشید .

دانلود




تاریخ: 4 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط mahdi
سایت نیازمندی الکترونیکی با ربات آگهی و با قابلیتهای فراوان الهام گرفته از تمام سایتهای نیازمندی مطرح ایران شروع بکار نموده است.


تاریخ: 4 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط mahdi
نرم افزار easy inbox mailer بی نظیر در ارسال ایمیل تبلیغی به اینباکس حتی قابل مقایسه با هیچ نرم افزاری در این زمینه نیست.




تاریخ: 4 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط mahdi
چرا گوگل موفق است،کارمندان گوگل چه کار می کنند،دلایل موفقیت گوگل چیست،عوامل موفقیت کارمندان گوگل،روش کار در گوگل چیست،خلاقیت و کسب و کار در گوگل چگونه است،قواعد طلایی کسب و کار شرکتهای بزرگ

از عوامل موفقيت گوگل بدانيد، اگر یک مدیر شرکت بزرگ هستید متن زیر را چند بار بخوانید!




تاریخ: 4 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط mahdi
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 489
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

iranod32